inge...

Trött idag faktiskt fast vi vaknade halv 7=) trodde inte hon skulle somna om när hon vaknade till när R gick till jobbe men de gjorde hon en liten halvtimma o den gjorde mkt för min dag=) Tack Alice =)
Idag ska vi til mor o grilla =)mmm... R kan ju tyvär inte äta men men.. ja kan=) Ska även till Sofia m familj för de har en gammal bilbarnstol som vi får köpa av dem =) riktigt billigt oxå=) tycker faktiskt inte man behöver en helt ny om man ändå vet var de kommer ifrån då kan man ju gynna miljön lite o köpa begagnad ...
De blir kul hoppas bara den passar bra till Alice för alla tycker ju olika om alla märken de provat till sina barn....
Nä mer lek o bus m lillan sen ska vi till stan en sväng vi tar m oss Linda o Mirre=) Ha de folket..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stolen har funkat bra för oss iallafall. =) Och gör den inte det får ni väl sälja den vidare. Ni kan ju testa och se hur ni tycker att hon sitter i den.

Hör av er sen när ni vet när ni kommer. Vi funderar på att åka till Lunedet en sväng. =)

2008-07-05 @ 08:27:59
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/
Postat av: Kim

Jo, jag har också haft piercings. I näsan och naveln. Det var väldigt nervöst men inte alls farligt ändå. Eller jo.. Näsan var inte så roligt för han fick riktigt kämpa med att få igenom nålen, läskigt!

Jag vill ha tillbaka min piercing i näsan :(

2008-07-05 @ 20:46:16
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0