klippt.

Carro underbara hon klippte mig=) ska lägga ut kort imorrn hur de blev tog av massa lugg=) jihi... skönt o slippa barret till o me Lindas Joel såg att de va burrit hahahaa..... ja nu längtar ja faktiskt till imorrn =)'
Älskar såklart o va hemma m min underbara dotter men ja e så van o va 2 om de... har ju varit själv nu hela veckan.... inge kul alls... Då måste man lyssna precis hela tiden o passa på henne så hon inte hittar ngt skit o stoppa i mun o kolla så inte de hon reser sig på ska trilla o ja fullt upp e de .... som sagt ja älskar o va m mitt barn sprid inga dumma jävla rykten nu...
ska bara bli kul o va SOFIE för en kväll o inte bara MAMMA hela tiden..
Bästa mormor kommer o tar lillfisen så ja e inte ett dugg orolig...

Fick höra av en vän att folk går runt o frågar vem som e pappa till Alice ...alltså ärligt talat tror hela Karlskoga att ja e ngn j*vla H*ra eller va e de här.... Ja skulle väl aldrig hålla på som ryktena säger o ja fattar inte vem som sprider dem...Ja sa till o me till Robban att han får ställa upp på ett test som vi kan rama in o hänga på väggen här hemma så folk får se att ja inte e ngn slampa.......herre jisses.....Nä fy fan säger ja.. nu ska ja ringa älskling o säga gonatt men ja får nog vänta en halvtimme tills han fyller år=) hihi... hittade assnygg skjorta till han på stan=)
Alice köpte en söt mugg som de står MIN PAPPA på=)
Hoppas han blir glad darling..Lung nu han läser inte min blogg=)
sov gott era ryktesspridare...

Kommentarer
Postat av: petra

så sjukt med alla rykten..

de kanske är avundsjuka för att ni har det så bra o att ni har en så söt dotter ihop:-)

2008-07-11 @ 13:00:44
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan, skulle du kunna vara snäll att radera kommentaren från mig i detta inlägg där jag gav dig lösenordet? :D De hamnade nämligen på google när man söker på mig så de hålls inte så hemligt sålänge de ligger där:D

2008-07-31 @ 20:49:00
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0