Landet=)

Idag har de gått toppen som vanligt m allt teorin o allt=)
Efter kursen idag stannade ja o gjorde pärmar=)känenr att de ju ska bli kul o ta körkort nu=hoppas bara ja klarar uppskriv om 3 veckor ni får alla hålla en tumme=) 3 e gången gillt hahahaha.....
Efter kursen ringde Cilla o ville ha fika =)självklart alltid lika kul .
Vi hade ju planerat att åka ut till farbror Jerry o Jannika idag på äventyr=)hihi...
men de slutade 3 så vi va tvungna o vänta på de så en kaffe hann vi me=)


Alice fick en ridtur på Topia=)de va ssååå roligt så=)






































Imorrn fyller kusinen 20 stora år=) sak dit på em =) ska tydligen få smörgåstårta hihi=)...
Ikväll har vi grillat ja o Robban efter att Alice somnade kyckling m klyftor o sås mmmm ...o massa gurka såklart de har ja ju till ALLT=) de e ju så gött.....

Nä nu ska ja in o sova ja e ssssååååå trött......
O om ja glömmer så påminn mig om att köpa minneskkort till kameran innan fredag nästa vecka!!!! Robban ska ju på Iron Maiden den 26 då måste han ju ha massa massa massa kort=)
Ha de gött..o kom ihåg att har ja inte skrivit in att ja köpt ett så påminn mig så vi i nte glömmer de..har ju glömt de i ca 3 månader nu hahaha....




Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Ja, som sagt. Jag är så jävla klantig ;)



Vilka söta bilder med Alice på hästen!

2008-07-17 @ 20:58:54
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Tacogratäng låter jättegott! För jag älskar tacos :) MEN så är min svärfar kräsen för han gillar inte för stark mat, suck...

2008-07-18 @ 09:01:11
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Ja, som sagt jättegott! Men du vet.. Min svärfar gillar inte ost, inte stark mat, inte ketchup, inte senap, inte "kryddor" osv..

Du kan ju bara tänka dig vad svårt det är för mig att hitta en bra middagsrätt att göra! blä.

2008-07-18 @ 09:12:46
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0