lista=)




Namn:  Sofie Thor Edholm
Ålder: 23
Längd: 164
Vikt vid inskrivningen: ??
Vikt vid förlossningen: ??
Nuvarande vikt: ?
Min graviditet :
Graviditetssymtom: Illamående, halsbränna
Positivtgravtest: 070207
Då berättade jag för: Emelie Robban Tobbe Thomas o mamma


favviscraving:
LOKAVATTEN som ja innan grav hatade=)
Illamåendet började: V 5
Och slutade: -När hon kom ut=)
Mina första mammakläder: V 16
Första bebisprylen: body o byxor o skor
Då kände jag första sparken: V 17???
Vi trodde att bebisen i magen var:Flicka
Namn vi funderade på: Ellen,Linnéa, Miranda,

Värsta gravidminne: När hon började klämma på urinröret o ja hade ont i njuren from V25
Bästa gravidminne: När hon sparkade första gången morsdag=)

Önskar att jag visste innan: Att amma e svårt. o att styngen efter förloss gör ondarre än själva förloss...=)

Bästa köpet: vet faktiskt inte
Sämsta köpet: vet inte de heller

Förlossningen: Tog 25 timmar o va jättelätt tycker jag=)

I vecka 41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0