min stora kärlek...

Nu har de kommit till KGA ska bara till jobbet o byta bilar för de kan ju inte åka runt i lastbilar hihi... så inom 20 min e han hemma o bara min=) ska krama sönder honom älska älska älska honom...men ja höll nyss på o somna så de blir nog bara en stor kram sen sova=)


BIG LOVE!! stolt pappa till lilla ALice =) me remember this=)


Min hottie för längesen=) förra sommaren=)



You´re all I need make u only mine=)

N nu fick ja anfall igen fan va ja vill ha operationen nu måste gå puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, ett körkort är ju aldrig fel..Huvudsaken är väl att trafikreglerna följs.. Men Men, kommer dom någinsin att göra det?



Allt bra med dig annars? Här är det fint, Piss väder bara! Har varit ute och flängt med Tyra i dag ändå..



Kram Kram...

2008-07-15 @ 17:38:03
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0