nu...

Kommer ja från idag säga till alla som tvivlar på att ge barnet ett eget rum tidigt att GÖR DE... Gud va hon sov bra inatt.. från att vakna 4 ggr på en natt så vaknade hon en sväng som vanligt vid 24.
Somnade gött om o vaknade vid 02 en slurk välling o somna igen sov till hör o häpna 07.40=)
Tror ni de va underbart !!!min prinsessa tack ska du ha älskade barn=)
Nu blirre lek o bus o så ska hon väl sova en sväng igen sen=)
Måste gå o köpa kaffe till mamma eftersom hon ska va här ikväll o inatt så måste de ju finnas o ja tog de sista nu så ....
Ringde Robban o skulle säga grattis inatt... jävla skitföretag han jobabr för... blä....
Nu e maskin trasig  o de finns typ ingen som kan laga den...men seriöst..måste väl ha en verkstad när man jobbar m maskiner o de som e anställda för o kunna laga elle????

Nä nu ska ja busa m Fisen=)

Skärp er nu  läsarna ... skriv favvoartister o favvolåtar ja måste ha en ny spellista ska byta ut all musik o ja vill ha sånt som ja aldrig hört förr om ngn skriver en kommentar. ni kan väl va anonyma om ni e så fega.....
O ja lyssnar inte på POP...ne tack...pussokramheledan

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

Jag ska minsann gnälla haha ;)

Gud vad trist för dig att dom kom på det så sent, usch. Jag vill inte vara gravid längre alls :( tycker det är tråkigt och trist. BUHU

2008-07-11 @ 09:07:01
URL: http://mammafrida.bloggagratis.se
Postat av: maria

Ja visst sover de mycket bättre i eget rum! Jag blev väckt vid 07.30 av att Viggo låg ock skrattade i sin säng. Hur mysigt är inte det då =)



Jag fortsätter väl tjata om airbourne - cheap wine. =)

2008-07-11 @ 09:09:37
URL: http://lillaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0