skit....

Har världens problem m att somna... R kommer ju fan aldrig hem heller de va hur mkt som helst kvar o göra....
O surare karl får man leta efter som att de skulle vara mitt fel att han tacka ja o åkte...ja skiter i pengar de e en sån liten del av mitt liv men visst nice o ha lite klirr i kassan men men....
Tycker inte nu att de va värt de...

FAN va irreterad ja e just nu skjut mig i pannan.......
Ne nu ska ja dra på en film o somna till Alice fick precis mat så ja hoppas hon sover ett par timmar till nu....


GO NATT.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Girl!

Du, när är du klar med teorin imorgon tisdag? Tänkte om vi skulle ses? Tror maken är ledig så jag kan åka själv med Alice en sväng. Vore trevligt! =)

Hör av dig!

2008-07-14 @ 09:06:22
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0