underbara dag

Den här dan har ju varit fantastisk.. varmt o skönt o skitbra sällskap på fikat=)
Snacka om att fylla dagarna nu när R jobbar borta....
o va han jobbar sen då han har inte ens tid o skicka ett sms.... herregud va han förtjänar sin semester hans ka få sovmorgon 2 veckor av 4 ... måste ju ta A när ja pluggar men de e ju bara 4 dagar ..tänkte få till en hel natts sömn oxå nä han ändå e ledig..han får ju sova hela nätterna nu..ja går mer än gärna upp m min solstråle på morronen men man e ju lite trött när man blir störd hela tiden....
Imorrn ska ja till stan m Linda o Mirre för hhon ska köpa ut åt mig=) ja jag får sjäälv men mitt leg har gått ut måste ju beställa ett nytt nu när ja ska skriva upp.... onödigt JA....
Nä nu ska ja ringa min älskade o säga gonatt sen dyka i säng...inga pics inlagda orkade inte ja e för trött...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen!!

Hoppas allt är bra med er!! =)

Nästa vecka MÅSTE vi ses lite. Fast Zacke är ju hemma oxå så ska se om maken är hemma ngn dag så Alice och jag kommer iväg själva.



Massa kramar till er!!

2008-07-09 @ 22:27:32
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0