ahh...

Dagenhar varit SSSÅÅÅ trevlig =) dels för att vi hade en trevlig dag ja o Sofia o Alisarna=)
Sen har ja ju då såklart shoppat till Alice här e dagens hitills köpta kläder=


Kolla va de står på tröjan=) så gulligt egentligen va de till killar men de e ju lila=)

Virre va roligt att du hittat hit=) har du blogg?? lägg in din adress i så fall=)
Fikade som sagt idag vi åt mackor m kyckling o philadelfia ost...mmm....
Linda o Alva kom oxå upp o fikade m oss=)

ALICE O ALICE
Lilla Alva =)

Kolla Alice imorse=) ahhahaha.....
Ska fika m Fia nu sen drar vi till karlstad för mer shopping=) har köpt en vagn på blocket ska hämta den sen...måste ju säkert skicka iväg denna om de ska hitta felet så bra o ha en extra=) lägger in mer pics ikväll=) ha de gött mina fans=)hehe...

Kommentarer
Postat av: maria

Jag kollade också på de där kläderna igår. Jättetuffa ju! =)

Vad är det för vagn du har hittat?

2008-06-25 @ 14:37:25
URL: http://lillaviggo.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tuff du ska bli Alice, jag har ett likadant set. Kram Ebba

2008-06-25 @ 15:32:17
URL: http://ebbakarlsta.blogg.se/
Postat av: Virre Pettersson

Nej, tyvärr har ingen blogg. Jag är bara inne o läser på alla andras;)

Hoppas du/ni hittar något fint i Karlstad!

Nu ska jag kika på bilderna på din söta tjej=)

2008-06-25 @ 15:52:40
Postat av: Virre P

Om du vill så kan du kolla in denna blogg. Det är min vän som skriver om hennes liv o där stå det även endel om vad jag pysslar med också =)

2008-06-25 @ 18:17:56
URL: http://dodis.blogg.se/
Postat av: Josefin med Louise

Lite väl sent kanske, men jag är inne och kollar läget på din blogg. Vill ju inte verka tjatig o kommentera varje gång du skriver, då lär du ska hata mig tillslut. Men nu vet du att vi håller ett öga på er! ;-)

2008-06-25 @ 20:03:38
Postat av: Tessi

Men hålla där? Om du är i Karlstad måste du ju höra av dej.. :(

2008-06-25 @ 21:44:20
URL: http://www.metrobloggen.se/ThereseSundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0