Grillat=)

image58

Utsikten från verandan vi käkade på=) sssåååå fint o maten va så god vi hade redan lagt kyckling i marinad imorse för vi skulle grilla nu ikväll men de blev grillning hos Alices farbror Jerry istället=) de köpte hus i samma veva som vi fick Alice i höstas de e så fint där ute... blev tårta till efterrätt va så mätt så ja orkade inte =) Alice fick såklart smaka  hon tyckte de va gott =) Va till mormor till lillan efter att vi käkat vi lånade hennes bil i helgen för hon jobbade så hon tyckte vi kunde ha den vi skulle ju handla o greja så de passade utmärkt=) Roligt m alla komentarer man får när man träffar folk om hur söt hon e min älskade=) hon e ju jättelik mig så de e ju som en komplimang till mig hahahaha.....=) störd man e men men =)
image59

Gosefisen äter gröt här i sin vagn=) sov dåligt idag så de va lite grinigt men de får man ta ibland =) E ju oftast världens snällaste=)
image60
Pappa hoppar m Alice samtidigt hoppar farbror oxå de e ju superkul tycker Alice hehehee....
Tokiga bebis=) skrattar som en galning o ni kan säkert själva lista ut att de ser kul ut=)hahaha..nej ska lägga mig snart så vi hörs gott folk=) puss kram

Kommentarer
Postat av: Tess

härligt med grillat!

2008-06-02 @ 00:00:07
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0