Klär inte för mkt...

Min mamma påpekade igår efter att ha läst min blogg att ja hade jacka på Alice i 1000 graders värme..ABSOLUT INTE glömde nog skriva att bilden va gammal=) ja har ju såklart inte jacka på henne mitt i sommaren =) va tvungen o tala om de så ingen tror att mitt barn ska få dö i värmeslag=) Håller på o bakar chokladtårta=) sak ha nougat på=) Mia kommer ju o fikar så ngt ska man la bjuda på=) Hon vill helst att ja ska baka bullar vilket ja gjorde varje vecka när ja va gravid men de finns tyvärr ingen tid till de nu=) får väl skaffa lite hjälp m Alice ngn dag o fixa ettt storbak o lägga i frysen=)
OBS gammal bild=)
3 Dagar gammal=) vi ska precis lämna BB när ja tar denna bilden=) Mamma älskar dig Alice =)
image61

Kommentarer
Postat av: Jessi

så söt bild :)

2008-06-02 @ 12:54:36
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Sofia

Du är så himla bra på att ta kort på Alice! Och hon är ju så bedårande!!!! =)

Ja vi ska till Öppna imorgon, tisdag.
Lämnar Z kl 9 så sen kilar vi upp. =)
Ses vi då?

2008-06-02 @ 17:15:07
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0