redan slut???

Mina mamma dagar e snart slut..har ju glömt o ta från Robban så ja har bara ngra kvar sska skicka in pappren idag om att ja ska ha hans. han kommer inte klara o va hemma ett halvår för han blir nog rastlös då=) han sparar ngra ifall han behöver ngn ledig dag bortemellan=) jaha Idag ska vi på föräldragrupp kl 13. före de måste ja gå ner till Karolina o lämna leverprover=( vill inte ja hatar o ta blodprov...Föder hellre 74 ungar på rad än att ta sprutor...usch....
Pernilla kom förbi idag o drack kaffe o hon hade Linn m sig=) har inte träffat Linn sen de kom till BB o kollade på Alice när hon va nyfödd=).. hon e så go=)
Nej nu ska ja ta lite frulle o sen blir de väl till o göra sig i ordning o gå ut för Alice vill inte somna i sängen så hon får sova i vagnen en stund sen när hon blir trött=) ha de gött so long=)
Hittat ett kort från igår =) ligger o sover m sin pappas gamla kofta =)27 år gammal=)




O 2 kort från idag på Alice o Linn=)


Lite suddig tyvär....




ha de gött alla ) kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Brukar inte gå så bra för mig heller när jag tänker...=)



Klart vi ses imorgon. Jag lämnar Z vid 9 sen går vi uppåt. antar att det blir inne väder imorgon oxå. Suck... Verkar bli dåligt även på fredag. =(

2008-06-11 @ 17:19:23
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Redan slut? Tar du ut 7 dagar i veckan eller?

2008-06-11 @ 22:21:11
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0