Stor=)!!!

Fick en så kul kommentar här att min bebbe e stor.=)hehehhe... ja vet lite rund e hon allt =) min goa unge=) Idag blev de öppna för de blåste storm så ute o gå hade ja verkligen ingen lust me... usch=) Va o fika m Sofia o Alice o Alice idag =) alltid lika trevligt.
Blev inge biltitta idag heller Fisen somna när vi kom hem=) sen har vi börjat vela igen om va vi ska ha...fy f*n säger ja... när man väl har bestämt o köpa bil så hittar man ingenting..Glömde fota idag så de blir gamla bilder idag=) enjoy=)



Min familj helt ny) Me llooovveeee.....

Dagens låt: Toto Africa=)

Ja o Alice dansade till den idag=)hehehehe....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen...Du jag tror personen som sa att hon var stor menade att hon vuxit, alltså blivit äldre. För till stymmelse till tjock och rund är hon INTE!!

Hon är ju alldelels lagom Alice gumman. Helt Perfekt! =)

2008-06-11 @ 08:01:46
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0