Fredag=)!!!!

idag e de fredag=) ja tog m mig min prinsessa o gick till öppna förskolan m Linda o Miranda=)

image14
 sitter i vagnen o väntar på kompisen Miranda=) godingen=)
well vi kommer fram o leker lite sen när de va dags o fika ville inte Alice ha ngt.hopp tänkte inte mer på de för ibland då vill hon inte ha mat eller rättare sagt frukost skulle ju detta bli då hon inte hade velat ha ngt hemma heller på morgonen.
runt 12 blir hon jättedålig i magen stackarn... o bajsar väl så där 4 ggr på en halvtimma typ hhmmm.... skumt tänkte ja..ok nu va hon allafall lite hungrig så ja gjorde ordning välling för de brukar ju slinka ner fort även om man inte e jättehungrig. men efter halva så blir hon jättevarm i ansiktet o på magen ..... o vill då inte heller äta mer.
Lilla stumpan hade 39,2 i feber när vi kom hem så de va bara o stoppa i henne alvedon o avvakta nu mår hon bättre =) skönt. vi har vart o veckohandlat=) alltid så kul o handla =)


Idag kom min affich som ja beställt m 12 olika bider av min flicka=) sssåååå fin e den=)ska bara köpa en ram som den ska få sitta i=).
Här sitter Miranda o Alice o plockar m leksakerna =)Miranda hänger mest =) hon softar o kollar läget=) Alice e ju äldre så hon e mer nyfiken på o plocka m allt=)


image15

Nästan bara bilder på A o M =) men de blir väl så när vi har umgåtts varje dag typ=)
Ha de gött så länge höres ikväll
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0