j*vla granne.....

Ja hatar min granne...tur e ju nu att hon e på väg ut för hon flyttar idag=) JIPPIE.... Hon e helt otrolig m sin ytterdörr vet inte om hon försöker få me sig hea jävla dörren in när hon kommer hem för de dånar i hela vår lägenhet...väcker de Alice nu då får de fan ta hand om henne oxå för hon e inte glad när man råkar väcka henne... Men som tur e då nudå så flyttar fanskapet... hon har tvättstugan hela helger o inte tvättar..bara låter allt sitt ligga i både maskin o tumlare...va e de för fel på henne undrar ja....ett barn har hon o ändå missbrukar alkohol o tabletter.... psyyykkkkoooo...hatar dig... ja så nu har ja fått ur mig lite =) e på så jävla dåligt humör idag tur min familj ligger  o sover för de skulle nog inte stå ut m mig idag=)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehe.. Vi har också ett pucko till granne (sonen) som kastar igen dörren under oss så hela huset skakar.

2008-05-31 @ 18:35:04
Postat av: Sofie

Josefin... ja va jobbigt de e =) va på dåligt humör förrut va tvungen o få de ur mig=) hehehe...

2008-05-31 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0