Sommar=)

Nu e de sommar vi v a på öppna f en sväng imorse .gick sen ut o fika lunch m Sofia o Alice o så klart min egna Alice va oxå me=)
image44

Här sitter godingarna på öppna strax innan vi ska gå o fika=)

Efter fikat gick vi ner till parken o lekte m de andra.vi blev själva en stund för vi kom mitt i lunchen då e de nästan alltid lite folk kvar=) men vi hade de trevligt ändå=)
image45

Här e Alice m ""Fröken"" Agneta=) henne gillar vi skarpt =)
image46


Alice o ankan=)sitter o njuter av lugnet ute i parken=) måste va lika skönt för de små o komma ut o ha de gött som de e för en annan!!! elle???
image47


Alice o Alice igen=) de e så söta=) gött o slippa ha strumpor på sig=)
Har inte mkt o skriva just nu sitter o väntar på moder som ska komma förbi=) ha de gött så länge puss kram=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du!
Tack för idag! Både jag och Alice tyckte det var toppen skoj!
Du får gärna ta bort ett i i länken till min sida. Räcker med ett i, i familjen....=)

Kram på dig!

2008-05-29 @ 15:19:17
Postat av: Sofia

Konstig min alice ser ut förresten på översta kortet. Märks att hon både skrattade och grät... vi skulle haft ett kort på dom när de grät ikapp. Goa ungarna...=)

2008-05-29 @ 20:13:20
Postat av: Sofia

Ja riktigt skönt att slippa mocka. =)
Jo då det blir nog trevligt i Västerås. Men kommer nog vara såååå trött när det är dags att åka hem. Blir nog sent eftersom vi inte ska vara där förrän 17. Men men det löser sig.

Hoppas vi ses nästa vecka!!! =)
Kram och godnatt

2008-05-29 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0