gnäll...

Ja blir så trött på allt.....Ungjävlar som gnäller på att skolan e jobbig maten e äcklig o de e trötta....men hur fan har ni tänkt att ni ska orka me jobblivet sen...massa mkt jobbigare än o gå i skolan fy fan säger ja trött på er e ja....
Visst alla gnäller på saker helt naturligt men ungar idag e så jävla lata de sitter vid dator eller tv hela dagar..Mina barn ska fanm inte sitta inne hela dagarna o spela dator.....

Usch oj va ja gnällde hahahah...Alice sover o Robban sover ja sitter här i brist på annat... Feber hade hon idag hon satt o hängde på både mamma o pappa hela em...tills suppen hade börjat verka=) då va de lek o bus hahaha.... lilla söta goa unge... imorrn blirre väl inte mkt o göra eftersom Alice inte e helt hundra...ja lånade min bästa mammas bil idag för o göra massa kul imorrn men men.... ja nu ska jja oxå lägga mig tack o hej alla glada....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ganska dukig på att gnälla du också.

2008-10-14 @ 21:02:35
Postat av: Petra

Ja håller med dig fullt ut i detta...Dagens ungdomar är f*n så lata...Undra om det beror på bortskämdhet??

Orkar inte gå till skolan, inte hjälpa till hemma, sitter mest framför datorn och tv:n..

Nu ska man väl inte dra alla över samma linje men många är så iaf...

2008-10-14 @ 23:14:47
URL: http://petraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Glömde att påpeka att den som skrivit kommentaren innan mig verkar ju smart ;)

Var inte rubriken på detta inlägg Gnäll???

2008-10-14 @ 23:15:40
URL: http://petraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0