herregud...

Ja va inne på blondinbellas blogg har ju faktiskt inte sett den förrns nu=) alltså seriöst hur i h-vete kan den va så känd... står ju ingenting av intresse o ja vet att ni kommer tro ja e svartsjuk nu men hon e ju inte ngt särskilt fin ens som alla säger.... NEJ JA E INTE SVARTSJUK JA E NÖJD ME MIG SJÄLV SOM JA E. inge fejk här inte =)
Ne tacka vetja mammabloggar fast inte allas men mångas=) finns ju så speciella mammor hr i kga .. ja vet massor om en av er... INTE POSITIVT!!! Va en kompis till mig som berättade om en tjej hon känner o vet mkt vl hur hon e ja fick en sån chock HUR KAN MAN GÖRA SÅNA SAKER.... ne hon e FÖR mkt...Idag blir de brum me mamma ..måste öva ngra saker...

Kommentarer
Postat av: petra

jag tycker inte heller att blondinbellas blogg är så speciell..

mamma bloggar är roligare,det håller jag med.



lät inte bra om den där personen du pratar om..

hoppas det inte är någon som jag känner..



lycka till på uppkörningen nu.

Det går nog galant.

2008-10-07 @ 16:36:14
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Håller med, Blondinbellasblogg är urtrisst. Vet inte vad som får folk att klicka in sig där. Hörde på vakna med voice idag att hon stänger bloggen lr åtminstone tar en paus för att lära sig andas.

2008-10-13 @ 09:02:36
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: carro

hej hej vännen va e de som hänt egentligen..får man veta va folk gör eller..skvaller e ju alltid roligt ju!!

kram kram

2008-10-13 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0