oj då=)

Anna hade sökt på google kul för barn karlskoga=) min blogg kommer upp som en träff hehe...undrar om de e för den handlar om barn???? hhmm..spåna vidare=)
Idag har vi vart på stan o shoppat elle ja lite allafall=) Alice sa i leksaksaffären att mamma ja skulle så gärna villa ha hellokitty candyshop=) o så klart fick hon väl de=)Shoppade mat oxå min snälla mamma kom o skjutsade till willys eftersom vi inte har ngn bil som går=( Får förhoppningsvis hjälp nu så han får lite lust o meka m den....
E mkt nu....hjärnan hoppar omkring i huvet på mig...höstdepp tänker ni nu...nja vet inte de ja de känns som de svarta hålet inte e långt borta nu men ja kämpar för o hålla mig kvar på marken..har ju mitt älskade barn o min kära karl=) alltid ngt...nej ja har mina underbara vänner oxå. Björkers ja har ju inte känt dig länge men du e betydelsefull som f*n men de vet du nog att ja tycker=)... nu ska vi göra hemmapizza fisen somnade tidigt idag för hon sov en kortis bara på dagen idag.....

Ha de =)...
Ps de finns många fler betydelsefulla men Just nu e linda min ventil=)

Kommentarer
Postat av: jannica

Tjena vad ska du göra i helgen?

2008-10-03 @ 18:19:10
URL: http://mysiigt.tk
Postat av: Elin

Haha, tack Sofie! :D

Joda jag & bebben mår bra! Njuter av ledighet nu och de är SÅ SKÖÖNT!

Jobbat sju dagar i rad och är äntligen ledig två, ganska skönt faktiskt..

Hur är de med er då? :)

Kram

2008-10-04 @ 10:14:06
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Joo man får ju såna där svackor ibland, kan ju ha med massor av smågrejer att göra..jag vet hur de är!

Men hoppas humöret vänder snart för dig! :)

Inte alls kul att känna sig sådär låg..

kram

2008-10-04 @ 16:03:27
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: petra

jag tror att du kommer att klara körprovet på engång..

Jag hoppas att jag klarar något av proven när det är dags för mig,för då får jag göra både teoriprov o körprov på engång.o kuggar man på den ena så måste man göra om det inom någon vecka..

Jag får kämpa på med den körskolan som jag går på,göra datatesterna så fort jag får chansen här hemma.

o övningsköra som bara den med mannen,allt för att inte behöva köra så himlans många körlektioner på bilskolan..jag har redan kört 15 lektioner ,men då var jag nybörjare när jag började.o jag är långt ifrån klar..Men det är nog bara o kämpa vidare för mig,o ta in allt som de säger.

2008-10-04 @ 18:45:11
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0