ÄNTLIGEN!!!!!

Jag har idag fått tillbaka min bebis) Alltså datorn=) ni fattar inte hur ja har bråkat m dessa jävla skit ONOFF...... de försökte lura mig o greja.....de har varit krig kan ja lova.... ja nu e ja allafall tillbaka=) hoppas nu ja får igen mina läsare=) ska ladda upp massa kort imorrn från sommaren o hösten o allt ja fotat=) imorrn ska vi till kyrkan o hämta Alices doplöv=) vi ska alltså på gudstjänst=)hahaha...ja de kan ju bli kul=) kanske skulle ta m mig min pappa han e duktig på att INTE svära fast han e i Guds hus hahahaha...... ne nu ska ja kika runt på alla roliga bloggar ja intekunnat läsa på länge update imorrn=)sov gött=)

Kommentarer
Postat av: bella

Jaså kul o höra att du gillar dom! :) Deras nyaste platta ( tror jag ) har grymt bra låtar.. Jag kan tänka mig att du var överlycklig ändå även om du inte fick gå! :) ?



Blir det en lugn helg annars?

2008-09-19 @ 22:50:22
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Anna

Gött att du är tillbaka!

2008-09-20 @ 07:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0