hurra!!!

För mig som fyller 24 idag=) har skiickat Alice til sin mommo för nu ska vi ha fest=) får se om alla som sägt att de ska komma kommer=) sitter allafall o väntar på Björkers vi ska ta en förstärkare=) hehe.....
Lektionen på körskolan gick skitbra idag han sa att om ja fortsätter så här så får ja mitt körkort på 1 a försöket=) o ja har fått mitt lilla band komplett m en miss på Tommy Lee men han fanns inte o köpa längre=( men men...sen fick ja en underbar parfym av mitt hjärta=) nån ny m Tommy Hilfiger=)mmm......
TACK MAMMA FÖR ATT DU HAR ALICE ÅT OSS=)
Tack för alla gratulationer oxå=)
Ne nu ska ja byta för Linda dyker nog när som nu=) ha en bra kväll ses ute ikväll=)hehehe.....



min saknade o älskade unge i somras=) snuttan mamma o pappa älskar dig villkorslöst vettu=)puss mitt barn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0