ny vagn igen=)

Jaha idag har vi köpt oss en emmaljunga scooter=) super o ha som extravagn den röda e ju inge bra längre.....
Övningskört som een tok idag för ja ska ju köra halkan på onsdag=) ska bli kul som f*n....
varit hos mamma en sväng idag oxå o beställt kläder bla...Sen har Fia vart här m massa kul saker till Fisen=)
Imorrn kommer pappa o ska klippas =) Underbara Emelie kommer o passar Alice som vanligt. e ju svårt de där m barnvakt för ja har typ ingen annan.  Men Emelie e den bästa o Alice älskar henne=)..
Hon va här o passade förra veckan oxå så ja fick baka bullar till min födelsedag i helgen=)...Ne men ja har tur som har henne för de e aldrig ngn som har tid o komma o hjälpa mig m såna saker ,...
Nä nu ska ja ta en dusch o sen ska ja väl sitta o glo måste ta en kvällsmacka ja e så hungrig......ha de bra nu mina vänner..




Ditt namn?
- Sofie Thor-Edholm
Födelseår? - 1984
Hur Lång är du? - 1.64
Spelar du något instrumen? - Gitarr
Dina första tankar när du vaknar? -  Undrar när Alice vaknar=)
Vart befinner du dig just nu? - Hemma och sitter och myser i soffan och glor lite på tv
Biter du på naglarna? - Ja
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? -  svart
Har du några husdjur? -  2 katter.


Är du singel? - ne
Vem är snyggast? -  Robban
Vem vet mest om dig? - Robban
Vad vill du ha just nu? -  mitt körkort
Ditt mål i livet? -  att mitt barn ska ha de bra på alla sätt
Rädd för? -  Döden
Hur gammal är den äldsta person du kysst? -  ingen aning
McDonalds eller Burgerking? -  min egen mat
Sjunger du? -  Ja massor jämt=)
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? -  Me den rätta JA
Kommer du överens med dina föräldrar? -  Ja bättre nu när man blivit äldre..
Din hårfärg? Svart
Skor du hade på dig idag? -  Mina cheap monday
Vad sover du i? - nada
Kläder du har på dig? - Jeans o en tunika
Favoritårstid? -  Vinter o höst

Favoritmat och dryck? -  Pasta m god sås o vatten
Hur svarar du i telefonen hemma? -  A de e Sofie

Hur svarar du i mobilen? - Halluuu
Sov du ensam inatt? -  Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Lekte m Alice
Vad var det senaste någon sa till dig? - ha de bra



Druckit idag? - Kaffe o vatten
Vad är det för väder hos dig nu? -  mörkt o kallt
Godaste glassmaken? -magnum=)
Drömmer du mardrömmar? - Ja
Favoritklädsel? - Pyjamas
Favoritgodis? -  Oj de vet jag inte..
Hur många kuddar sover du med? - 2

Längtar du mest efter just nu? - Morgondagen då ja ska va m mitt barn som vanligt=)
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Doftljus=)
Saknar du någon just nu? - ne...
Snus eller cigaretter? -  Pinnar=)
Vill du ha barn? -   Ja flera alltså=)
Längtar du till din nästa födelsedag? -  Nej
Är du blyg? - nej...
Tycker du att du har fin dialekt? -Ne fy!!!
Tycker du om fester? -  Ja
Tycker folk du är snygg? -Ingen aning bryr mig inte
Har du använt någon hårprodukt idag? - Japp
Vad har du för planer till helgen? -  Födelsedagsfest=).
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? -  20
En bra film? -  Blow
Vem får en kram? -  Alice
Vem får en puss? -  Alice
Sprit, cider, vin eller öl? -  Öl
Hund, råtta eller katt? - katt
Tycker du om din pappa? ja jag älskar min pappa


Kommentarer
Postat av: Elin

Jahaa vad skönt att ni äntligen fått datorn tillbaka! :D Tog sin tid.. :P



Här är allt bra! Hur är de med er då? :)

2008-09-22 @ 22:38:58
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Men jag är inne på msn men jag har inte fått upp nån förfrågan? Ge din mail så kan jag lägga till dig.. :)

2008-09-22 @ 22:45:19
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Kanske :) Jag la till dig nu iaf, får se om de funkar :D

2008-09-22 @ 22:58:15
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart jag ställer upp=) Det är ju bara roligt.... Hehe..!Hon är ju så söt o go lilla Alice..!

2008-09-23 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0