ojoj...

Ja eller hur Josefine...herregud tiden flyger...
Fisen sover sen 2 min tillbaka...ja e så nöjd o glad att mitt barn mår så bra o e så tryggt i sitt hem att hon somnar själv i sängen utan prooblem. Har läst ngnstans att barn som e trygga inte brukar krångla nåe mkt o de vill ja inte påstå att min unge gör=) de känns ju bra o veta att man e en bra mamma=)
Nu menar ja inte att man e en dålig mamma bara för att ens barn inte somnar själva .....de va inte så ja mena...

Imorrn ska ja o Fisen o Linda Mirran Jossan o Vincent till Maria o fika o leka på mrgonen=) roligt roligt=)
Senare sak ja o Emelie till far o städa..=)BEHÖVLIGT tror a...
Idag har ja gjort en cellprovtagning de va ju inte så farligt men de ilade till en gång när hon va långt in o gröpade......heheh..... fina ord ja använder....
Imorrn ska ja be emelie köra förbi ceveds när vi ska till far för ja behöver verkligen nnya skor nu....de ja går me e inge sköna promenadskor....

Sitter o tänker på va Alice ska få av mamma o pappa nu när hon fyller 1 år snart=) ngra förslag ??? ni får va anonyma om ni inte vill skriva namn era fegisar=) ha de gött

Kommentarer
Postat av: Sofia

Halloj!

Äntligen hann jag ut här och läsa lite. =)

Är super trött redan, men måste betala lite räkningar - Nej jag har inte gjort det än. =)



Vi måste ses ngn dag!

2008-09-30 @ 18:48:23
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/
Postat av: Josefin och Louise

Fasen, jag har försökt skriva inlägg två ggr och de har raderats så fort jag skickade iväg dem. Hoppas detta kommer fram..

En lära-gå-vagn är ju inte att tala om med tanke på att sessan går på egen hand. Men stora leksaker som blinkar och låter kanske skulle va lite kul? Eller böcker med olika djur i som hon kan peka på och säga vilka det är. Eller pussel?

2008-10-01 @ 15:46:08
Postat av: Marina

Vi har inte köpt något stort till Evelin p 1 årsdagen, hon ska få några leksaker och en klänning.

//Marina

2008-10-01 @ 18:11:02
URL: http://tinni78.blogspot.com
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-01 @ 18:13:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Elin

Jasså varför tror du de? :)

Dom flesta gissar faktiskt pojk!

Barnmorskan säger också han, men de kanske dom säger om alla iofs...

2008-10-01 @ 21:46:26
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0