ojojoj!!!

De va faktiskt riktigt kul  o köra halkan idag=) gick toppen för oss alla 4 =) skönt o höra.=)
Satt just o läste en så rolig blogg...ni som har familjeliv vet nog vilken ja menar=)

Marina: ja kommer inte in till din blogg som du vet =) men visst har hon växt o blivit stor=) ja e så nyfiken på Evelin oxå  har ju inte sett henne sen i somras.... kom ner till öppna någon dag=)

Alltså innan ja lämnade in min dator hade ja typ 170-200 läsare varje dag o nu e ja nere i 80 typ...var e alla=(.......har ni tröttnat på att aldrig ha ngt o läsa=) jaja... kvittar ju friskt men ändå=)

Ne nog m blogging för idag ja e sssåååååå trött.... måste ju bara skriva att va skönt d e e o ha världens snällaste bebba=) Hon fick va m mommo idag så Robban skulle slippa plocka pappadagar bara för att ja körde halka. de hade gått skitbra hela dagen=) tack igen mamma puss till dig o kram till er andra..=)


Denna fina kvast fick ja av min kära familj när ja kom hem efter min gallstensoperation=)Hur gulligt som helst o ja behövde den då för fy f*n va ont ja hade..... hehehehe.....
Önskar faktiskt ingen den smärtan som va dagarna efter..fast man kan inte tro att ja va nyopererad m tanke på hur smidigt de ändå va m allt ... R blev sjuk på söndagen 3 dagar efter min operation så de va bara o ta hand om Fisen själv trots att ja inte fick lyfta men de gick o så himlans länge va ja inte sjuk heller.... oj va de kan nuförtiden=) ne nu sova gonatt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag finns kvar :)

2008-09-25 @ 09:33:04
URL: http://nathalie1986.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0