vilken kväll=)

Superkul förutom 2 30 åringar som förstörde massa saker...eller en 30 åring som betedde sig som en 15 åring......
blev full o odräglig o tafsade på en massa av mina vänner trots att han har tjej,....fy vilken skitkarl.....nej men de va allafall över lag roligt=)..

Fick dock ont där gallblåsan satt så ja fick gå o lägga mig=( fick ont där sist oxå när ja drack=(....

Jaja idag har de blivit tårta o tacomys Emelie va me oss o åt o fikade =)
Alice går idag=) 18 steg efter varann va de mesta vi räknade men hon reser sig hela tiden o traskar ngra steg så ramlar hon o upp igen o knallar =) mamma e SSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOLT=) vi har suttit o applåderat hela dagen ja o Robban=) ne nu ska ja gå o lägga mig tipspromenad imorrn=) ha de

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej! tråkigt med din fest...att vuxna karlar inte kan sköta sig...suck....ja ja hoppas du hade det kul iallafall...fy imorgon ska jag börja jobba lite grann...tråkigt jag vill vara hemma med skrutt lääääääännnngggeeee men men så är det så ska han börja dagis 27 okt...hemskt..

2008-09-30 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0