........

Stämmer ja syftar på karlar...my goooddd... igårtjata ja hela dagen om 5 saker...2 av dem har han klarat av att göra igår och en idag..bara 2 VIKTIGA saker kvar nu då...jaja..han e vuxen ja bryr mig inte..ska inte tjata mer nu pallar inte ..ja ska iväg o jobba..värker bak i låret o upåt..svärmor berätta igår att de inte va foglossning utan ischiass??varningstavning.
Nerven som ligger i kläm o de går inte o göra ngt åt=( Foglossning kan ja ju köpa ett bälte för o slippa ha o ja kan även träna bort de men detta går tydligen inte....nnä nu ska ja skriva av mitt recept som ja ska bjuda på idag=) kom till COOP=) ha de gött

Kommentarer
Postat av: Virreh

Så har ju jag med.. fy ska prata med min BM om det oxå.. fan så ont jag har!!

2009-04-03 @ 20:45:25
URL: http://virrehvurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0