.....

Kollar på 4 fakta om förlossningar..men whatafuck... varför har alla amerikaner me sig mamma o svärmor...skulle ALDRIG släppa in dem på min förlossning...de ja skulle kunna tänka mej e ngn kompis som fotar o filmar...Robban tänker inte så mkt på kameran när ja har ont de vet ja ju av erfarenhet..tycker inte de finns tillräckligt me bilder spontana från skedet innan Alice kom ut. Ska ju varken filma elle fota DÄR
när bebis kommer ut utan runtomkring mig...
Får la se hur de blöir me de =)
Idag åkte ja till papps på möran o klippte han de tog en stund idag han va grymt långhårig=)
Em bestod av landsbesök.. Åkte ut till farbror Jerry Jannica jobbade tyvärr men nästa gång e hon nog hemma=) fika o va ute o Alice vart sur när hon inte fick bada i den såkallade POOLEN=) ett fågelbad typ=) hehehe...tog kort men de kommer ngn annan dag orkar inte nu=) ska se riskförlossningar nu=)ha de gött

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gums, du ska inte titta på sånt där...!!! =)



Jag har oxå funderat över det där med varför de ska ha med sig släkten. Sen är det många som har med sig sina övriga barn i sängen medans de föder!!!!! Helt sjukt!!!!

2009-04-08 @ 21:37:30
Postat av: till Sofia

ja verkligen helt sjuka i huvet!!!..jo men de e roligt me förlossningar=)Varje onsda sen ja fick reda på att ja va gravid kollar ja =)hehehe

2009-04-08 @ 21:53:55
Postat av: Anna

Hmm, Du vet.. Frågar du mig så vägrar jag antagligen, men Fia skulle säkerligen gärna vara med när du ska klämma ut ungen! Hahaha.. Synd bara att jag är en så förbannat bra fotograf..

2009-04-08 @ 23:26:41
Postat av: Petra

Jag vet! Satt som klistrad när jag var gravid vid de där programmen.

Sjuka, sjuka amerikaner. Och så alla deras regler; om inte ungen är ute inom 16 timmar så bir det snitt. Gissa varför USA ligger högst upp på listan av gjorda kejsarsnitt.

2009-04-09 @ 07:47:47
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0