längtan e stor...

Såklart efter bebben..men oxå efter Emelie ...fy ja trodde inte de skulle va problem 5 veckor utan Emelie men fy va jobbigt de e .... Tror Alice tycker de oxå,,....
Du skulle ha de så mkt bättre här E=) tacogratäng me cola istället för rockklubb o alkohol=)

Em idag bestod av besök av Alices mommo som lämna bilen här som Robban ska fixa åt henne sen åkte vi ner till svärisarna o skrev ut bild på Alice ja fick mail av anna igår o de va sssååå fint ett av korten bjussar på de här nu=)

E hon inte gudomlig=)

Min tussesnutta=)
Imorrn vet ja inte va vi har planerat massor tror ja....puh..ska kankse låta Alice va själv me pappa för ja har massor o packa här hemma... vill bli klar prata me värden idag o vi kanske får komma in redan i Juni=) skulle va underbart o ha de klart en stund innna bebbe kommer..=) lite namnförslag av mina kära läsare...va passar ihop me Alice???
Ja vet va ja vill ha men lite fler förslag tack..va gärna anonyma men lämna ett tryck allafall..

nu väntar badet o skvallerblaska=) ha de

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill du ha förslag på både pojk och flick namn ;)



Här får du några av mig iallafall:

Elsa, Isa, Agnes, Siri, Signe,



Sebastian, Loke, Vincent, Isak, Simon, Samuel...Du får inte mitt pojknamn iallafall ;)

Kram på dig!

2009-04-17 @ 21:38:29
Postat av: til Sofia

tack=) Loke har ja tänkt oxå=) Vincent heter varannan unge nu för tiden tyvärr men ja hade ju de till Alice om hon vart en pojk....Elsa e ju oxå toppen men de e oxå vanligt nu=(..kram till er oxå=)

2009-04-17 @ 22:12:13
Postat av: emelie

Tjo! saknaden är stor här med ska du veta... och du missade faktiskt nått igår =) Fick mig en liten flört,haha ;)dock ingen rocker men ändå =)

2009-04-18 @ 16:15:04
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/
Postat av: Therese

Det rös till i mig nu...vi hade tre st flicknamn vi skulle välja mellan när vi väntade Amelia...dom var Amelia Alice Agnes...när det snart var dags så valde vi bort Alice...så när hon kom så var det en Amelia så jag tycker du ska ha Agnes i bakhuvet ;) Agnes & Alice ;)

2009-04-19 @ 14:49:55
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Anna

AMANDA säger jag ju... Esmeralda.. ahahaha

2009-04-19 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0