ljusparty.

Ska nu iväg på ljusparty=) bad Robban va hemma till 5 så ja skulle hinna men icke=) jaja nu vet hon allafall att ja blir lite sen men att ja kommer =) Alice o ja har vart osams idag ... tänker dumma tankar här men de går ju över o de vet ja juu=)Vi klarar allt min darling o ja =) vår lilla solstråle håller humöret uppe nästan jämt=)hon känner väl på sig att ja mår skit o då blirre värre.... menmen de går över=) Tur man har världens bästa omkring sig så man kan få ventilera o att de förstår när man berättar sina fula tankar o funderingar=)

Låg i min säng igår o funderade på hur ja spårlöst skulle kunna ta mig ur mitt liv..allt som har me mitt liv o göra sen kolla ja på en bild på min prinsessa o bara fy fan hur dum i huvet e ja...Världens bästa Robban har ja o världens bästa Alice o en till bebbe som ska förgylla min dag=) Vi klarar även denna svacka =)

Imorrn kommer Mirran o ska vara här ca 2 timmar när hennes päron ska bort0) roligt för töserna o leka =) de e ju oftast sams allafall hahahah.....
Slåss mest när de e trötta=)hahaha... nä nu lär ja gå ut så bara tar ja bilen när han kommer ha de

Kommentarer
Postat av: Petra

Det där med att ligga och tänka hur man snabbast ska kunna ta sig ur detta liv känner jag igen. Man mår så jävla piss när man sen tittar på dottern, och man fattar inte hur man ens kan komma på tanken att försvinna. Men man styr ju inte över det tyvärr.

Och det ÄR jobbigare att klara av att vara mamma när man mår dåligt, och de märker det ju också.

Men det ljusnar snart. Hang on.

2009-04-19 @ 18:33:23
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0