tänkte att

Ja skriver här så vet mina vänner att ja inte mår så bra igen...skulle mer än gärna börja medicinera igen men de får ja ej ..Barnet kan fara så illa av det så ja vägrar helt enkelt..men ja kan meddela att de e nära nu att de smäller... men eftersom ja har mina vänner som lyssnar o förstår så funkar vardagen än så länge men vi får se...därför ja inte gärna hör av mig så ni vet...ringer eller messar ngn så umgås ja gärna men ja tar inte gärna kontakt när ja mår så här... så nu vet ni..

I em åkte ja o Fisen till bröten=) trevligt gunga lite kaffa o bara prata men de känns inte som vi hann prata så mkt idga =) ljusparty hos T imorrn kväll. ska inte handla en massa de tillåter inte min ekonomi...tråkigt värre..men men ja köper hellre blöjor för de pengarna =)
har en så stark önskan men de går inte...fattar inte varför men de går bara inte...iinte just nuu allafall....men vi får se..ne nu ska ja ta en macka nu blev ja lite hungrig=)...R försöker få A att sova undrar hur de går=)



Bjuder på en bild från helgen hos farbror Jerry förra veckan=) snutta =)vet inte om ni redan sett den men de skiter j i=) Alice äter kall korv i väntan på grillningen=)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tråkigt att du inte mår nåt vidare. Men förr eller senare vänder det, kram P

2009-04-18 @ 21:26:22
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: emelie

Usch det låter inget vidare... Men se framåt, nångång så släpper det... Du vet att det bara är att du hör av dig om du känner att du vill prata.. Även fast jag är 30 mil bort så finns jag fortfarande för dig =)

2009-04-19 @ 11:36:33
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja det känns som nåt är på G nu, har haft en liten blödning oxå nu :-)

2009-04-19 @ 17:14:10
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: Petra

Usch, jag vet alltför väl hur det känns. Har du fått prova Lergigan? Det fick jag när jag mådde som sämst under graviditeten. Det är helt ofarligt för fostret.

2009-04-19 @ 17:19:02
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0