utedag=)

Em gick vi till frödingsparken o mötte Linda o Mirre o Carro o Sebbe  sen kom göran o robban oxå=) mkt trevlig dag=)Alice så duktig o gungade o klättrade o greja i sandlådan så underbart att hon verkligen älskar att va ute=)
Dagens höjdpunkt kom när en gammal tant me rollator gick förbi Alice blev helt stel i kroppen pekar o säger" mommo" hahahaha....... skratta så ja höll på o dö visste inte att min mor va sssååå gammal hahaha....ja tror att ja o LInda hade roligare idag än va barna hade mkt skratt =) Linda visade upp sina gamla talanger frånb den tiden då hon gungade o visade att hon minsann kan hoppa fortfarande=) hahahha.... Hoppas att de inte ska regna imorrn ja ska klippa pappa o sen ska vi ut till Stenbäcken o ha en utedag hos Farbror Jerry=) ne nu blirre nog sängen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aa jag var rätt duktigt ! Men fan nu orka jag inte längre, visste ju inte vad jag skulle skriva om blev ju helt idé torka så då tappa jag bara lusten att skriva överhuvvetaget--- haha men nu är det ut skrivet och jag kan skriva om allt jag vill :D



Hur går det för dig ? Mår du bra ??



KRam

2009-04-07 @ 21:07:16
Postat av: Petra

Tack du :) länka på :)

2009-04-08 @ 20:58:13
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0