vilket väder...

Helt underbart kom just in från massa utelek..tvättat bilar o grejat Alice somnade nu efter massa tjafs om att hon inte ville sova ...hehehe...Pappa satt kvar hos henne tills hon somnade de tog väl ca 40 min...vi brukar inte sitta hos henne men ibland måste man ju... Ska försöka fixa mig lite så ja e klar när hon vaknar o vill åka ner till farmor o farfar på mat=)... Måste säga att solen värmer rejält idag..ojooj...ssååå jävla skönt o bara sitta  o sola när Alice lekte lite själv=)
Tänkte bjuda på lite kort från de senaste dagarna=)













såklart bara kort på Alice=) finns nästan bara de hehehe..ska be min kära samboo att ta lite på mig o Alice oxå men han e oftast inte så pigg på o va fotograf=) menmen ja vill ha kort på mig o mitt barn=)

Kommentarer
Postat av: Virreh

Mkt fina bilder på Alice Lika söt som alltid! =) Glad Påsk på er!

2009-04-11 @ 14:42:58
URL: http://virrehvurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0