åh vilken dag..

Fick fikabesök av Carro imorse satt o prata skit utan barn rätt så skönt..=0 Ja Lowa va ju me en stund men sen sov hon=0.
De hade gått kalas på dagis idag som vanligt=0 Lowa börjar bli mer vaken de märks att hon blir äldre=0 2 veckor gammal idag usch va fort de går.....
känns ju som hon föddes nyss ju......
Em spenderade vi hemma ja o flickorna Robban hade lite o göra så han har vi knappt sett idag=0.
O vilken nattning de blev då...ja hann ligga i 1 min me Alice så vaknade Lowa o då va de kört...måste verkligen få Alice o somna själv som hon alltid gjort förrut,... mkt bättre för mig även innan ja hade Lowa som ammar... Nä nu ska ngn ha mat som bara ja kan ge så ni får ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!! =)

Ska vi bestämma ang måndag på öppna?? Nu kommer väl inte vi vara där super tidigt men ca 10-10.30 skulle jag tro. =) Måste få sova liiiite när jag ändå är ledig. =)



Hoppas vi ses! Kram kram

2009-08-18 @ 21:16:31
Postat av: Emma och Nova

Hejsan! Min mobil har gått i graven men jag ringer dig på hemtelen imorgon så kan jag få ´ditt mobilnummer igen :D Kramar

2009-08-19 @ 00:03:08
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: tobbe andersson

älskar errrrr! edit fick sin första tand idag!! stolt far hehe när får vi komma? hör av dig till mig då slipper jag ringa o störa!! pok tobbeeeee

2009-08-19 @ 01:08:16
Postat av: sofie till tobbe

men du de e bara ni kommer,=0 ring inna så vi e lediga=0 oj redan en tand...shit va tidig...pösssss

2009-08-19 @ 01:23:05
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie till emma

ja jag ringde dig förut men du ringde aldrig upp så ja antog de va ngt.=0 tråkigt.men ring imorrn=0kram

2009-08-19 @ 01:23:58
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0