förkyld...

Ja jag e så förkyld ar sovit bort halva kvällen...inte likt mig... men men Robban tror att de e för ja hade lustgas nästan konstant i 2 timmar=)kan ju stämma de måste väl störa rejält i halsen=) Skulle haft besök ikväll men vi fick säga nej ja va inte på topp... Va nere till stan en sväng så kul me nya vagnen som mommo la beslag på=) hehe... de får hon ja har ju redan skjutsat runt mina sessor o får göra de varje dag om ja vill så=) Lilla Lowa sover o har gjort hela dagen=) ja har fått väcka henne för mat de gick inte o vänta längre ja trodde ja skulle spricka... Tur man inte har vart dum nog o skaffat silikon för de lär ju göra ännu ondare för dem när de redan e sprängfärdiga...hahaha... 
Vi har fått så mkt fina presenter av alla=)  Tack så jättemkt.. Alice fick instrument idag=) o va roligt vi haft me dem då=) så kul för hon e inte sig själv lilla snuttan hon verkar inte ta detta så bra men de går väl över när vi kommer in i rutiner. Kan säga att ja inte kommer ha dåligt samvete när hon börjar dagis igen för hon e så rastlös på fm ... ja kan ju dra iväg men ja kan tycka de e lite skönt att bara glida nu i början inte min dröm o flänga runt,.,,

Imorrn kommer kanske en förlossningsberättelse.. nu ska ja koka te till min hals..orkar inte ens ringa upp mina vänner som ringt idag=( sorry

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja, det hoppas jag verkligen.. han får inte komma riktigt än =)

skönt att allt verkar gå så bra för er med lilla bebisen! såg dej på stan idag med nya vagnen =)

2009-08-06 @ 21:18:52
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman! Hälsa familjen. Kram

2009-08-06 @ 22:30:14
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Virreh

Krya på dig! Och jätte fint namn ni har gett henne =) Hälsa alla!

2009-08-06 @ 23:08:00
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Magdalena

såg er genom fönstret till affärn bara =) kan tänka mej det.. alla vill väl träffa å ta hand om dina små töser :P

kommer nog bli samma här eftersom han blir första bebisen på både min å sambons sida. båda våra föräldrar är ju skilda å har nya så det finns många som kommer försöka lägga beslag på honom :P

2009-08-07 @ 05:49:44
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0