förlossningar=)

Satt som vanligt o kolla på 4fakta igår när de va förlossningar=)ojojoj...hjälpte dem o krysta till o me=)hahaha.... så otroligt spännande me fl tycker ja =) e ju faktiskt tvungen o bjuda på lite pics från min=) inget äckligt bara att ja e svullen som en gris efter ett varmt bad o massa värkar så ni får ha överseende me att ja e tjockis=) hehehe....
ENJOY=)


Öppen 6 cm=) jätteglad för de=)



JätttttttteeeeeeeeeeeONT Robban försöker massera o greja=) ja andas lustgas min bästa vän i världen=)



Håller Mamma, Anna, Emelie o Fia uppdaterade=) o så lite musik genom mobben=)



Min lilla lilla Lowa=)äntligen ute=)

smakade bra efter allt=)somnade dock när ja ätit en halv macka men va gör de om hundra år=)



Min älskade fina Alice=) Dagen till ära me choffshar som hon kallar toffsarna=)




Min fina lilla Lowa lusa=) skillnad på henne??? den övre e från igår o den nedre när hon e en dag=)


Min fina familj=) LOVE U ALL=)



Bada bada=) i sin pool hos farmor o farfar=)


Nä nu ska ja diska=)ha de

Kommentarer
Postat av: Virreh

Åh så fina bilder på er alla =) är så avis.. hihi!

2009-08-13 @ 11:41:14
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Grattis grattis =) Nej ingen bebis än men snart förhoppningsvis =) Längtan är stor och magen är jobbig =P Men hoppas det sker snart nog. Nog kommer det gå bra =) Jobbigt kommer det väl bli men hur som helst så får man ju störta belöningen av allt =)

2009-08-13 @ 19:10:55
URL: http://dujagden.blogspot.com/
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Grattis grattis =) Nej ingen bebis än men snart förhoppningsvis =) längtan är stor och magen är jobbig =P Ja nog kommer det gå bra men jobbigt kommer det att vara men man får ju den största belöningen av allt !! =) Skönt med en snabb fl, hoppas också på det =) Fina barn har du alla fall =)

2009-08-13 @ 19:13:40
URL: http://dujagden.blogspot.com/
Postat av: Emma och Nova

Dom är så otroligt fina dina sessor! Får ta och ses så fort min skrutt mår bra igen :) Kramar

2009-08-13 @ 19:30:57
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: fia

NU har jag kollat in på din blogg.. många dagar sen nu.. Härliga bilder, speciellt den när du ska envisas med å hålla på och sms:a mitt i allt, hahaha, för skön du...

Många pussar och kramar till hela familjen!

2009-08-17 @ 00:28:35
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0