ja jag njuter=0

Av mina sessor=0 älskar livet som 2 barnsmamma även om de kräver mer av mig än ngnsin.Måste lära mig att tagga ner allt behöver inte va perfekt hela tiden livet e inte rosenskimmrande,,, Jag försöker plocka hemma hela tiden men ngn  Alice kastar ALLT on ser i golvet..fråga mig inte varför men sån e hon..vi säger till o tjatar att man inte gör så men så gör hon..o om disken står en dag de bryr mig inte jag har inte tid jämt o stör de ngn så vassego ta hand om de....

Va me mor till Arboga o broder o Emma idag Töserna skötte sig som vanligt= 0förutom att Lowa skrek nästan hela vägen hem men de kvittar ju=0.
Johan fyller ju hela 26 år imorrn =0 grattis i förskott broder.

Alice sover me pappa nu han somna som vanligt vid nattning vi får väl se när han behagar vakna=0.
Lowa sover oxå så hon vaknar väl snart o ska äta äta äta=0 men ja älskar att ja kan amma henne o ja hoppas de ska funka längre än va de gjorde me Alice dvs  veckor. Ingen flaska förrän Lowa e minst 3 mån... Sen om de går som ja har tänkt så kommer ja ta ett pass i veckan o jobba=0. hann inte jobba så länge innan ja gick hem men ja saknar de lite faktiskt....
 
Robban drog igång o satte sig o planerade för dopet..vet inte om ja skrev de...heeh=0 minnet tillhör en ammande=0
71 vuxna o 24 barn om vi bjuder alla vi vill bjuda vi får se för vi kommer inte kunna ha de i 39an då om alla bjuds som vi hade tänkt..,. men den som lever får se...=0.

hade tänkt att gå ner till öppna imorrn men kom sen på att vi hade tänkt gå ner o ta kort imorrn=0 vill ha när hon e lika gammal som Alice va på sina kort roligast så ..vi får se om vi ska va me eller om de bara blir sessorna=0.. nä nu ska ja ta en dusch när alla sover=0 hoppas Robban hör om Lowa vaknar..o tack för alla kommentarer många av dem värmer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0