kul=0

Hade de skitkul igår ja fick fribiljetter till happy days o Alice skulle ändå sova hos farmor o farfar så då tänkte ja att ja skulle ta o gå ner en sväng o kolla läget. Kul som fan va de ja tror inte ja skrattat så på länge Anna tog hysteriskt fula bilder på mig när ja o Emma bugga hahaha....OCH FÖR O FÖRSTÄRKA O LUGNA VISSA SÅ VA JA INTE FULL!!!!!!!!!!!!..... Så nu kan skvallret sluta gå... Ja e 24 år så om ja ahde velat va full hade ja varit de. Allt gick kalasbra me Lowa o hennes pappa ja tvivlade väl aldrig heller Hon e lite mammig men de hade gått bra.Men de va dåligt me folk ute..snacka om besvikelse men de spelar inte så stor roll för ja hade kul allafall.

Lowa vaknade en gång inatt=0 underbara ungen.. Alice hade haft sovmorgon hon =0

Kommentarer
Postat av: maria

Åh, då har du nog bättre självdisciplin än mig. Jag hade nog inte kunnat hålla mig borta från åtminstonde ett par öl ;) Bra att du hade så kul iaf!

2009-08-29 @ 16:00:54
URL: http://lillaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0