måndag=)

En vecka sen ja satt me värkar=) snart för en vecka sen åkte vi till BB=)
 Altså blir lillsess 1 vecka imorrn..shit va fort de går.. rutiner va e d =)??? Amningen funkar allafall hur bra som helst nu me amningsnapen så de känns toppen skit desamma att ja inte lyckades amma dennaa heller utan men så e de tydligen ..tur de finns hjälpmedel o ta till faktiskt...strax läggdags för storsess hon ska ju börja dagis imorrn igen efter ca 6 veckors ledigt=) Pappa får åka cykel ner till dagis me henne de tycker hon e ssssåååå kul=) Hoppas bara de går bra för henne =) Ska på UL för njurstenen imorrn kl 10 Robban måste följa me för vaknar Lowa så måste ngn kunna ta henne om ja ligger o gör undersökningen då.
Nä nu ska ja fixa välling till en mkt trött tösabit.

♥Undrar om ngn som själv inte har barn kan fatta hur mkt kärlek som finns till sitt barn...trodde inte man kunde älska ngt så mkt....♥



Kommentarer
Postat av: Petra

Amningsnappen räddade min ena bröstvårta, innan den ramlade bort, faktiskt :)

Men när jag fick rätt grepp efter 2 månader så tog jag bort den, och det funkade!

2009-08-10 @ 20:05:17
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå inte lyckades att amma? Hon är ju inte ens en vecka än.. Och det är väl inte fel att använda den där jäkla plastgrejen..HAha. Puss.

2009-08-10 @ 22:11:55
Postat av: Virreh

Jag fick oxå använda den amningsnappen till både fredde och meliss.. så kommer nog bli att jag har en sådan igen ok det inte skulle funka. men skönt att det går bättre iaf för er.. =) kram

2009-08-10 @ 22:28:17
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Fia

du har så fiiiina barn!

spännande med dagis imorn, roligt o få härja lite ist för att bara vara med tråkiga mamma o pappa jämt ;P

Skönt att amningen går bra, med napp eller utan, skitsamma, bara det funkar!

PUSS

2009-08-11 @ 07:16:51
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/
Postat av: Pillan

Jag fick oxå använda napp, lillen ville helt enkelt inte greppa tag ordentligt och med nappen funkade det (perfekt) :-)

Hoppas undersökningen går bra! Kram p

2009-08-11 @ 10:58:38
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0