orka...

Ne ja orkar snart inte mer...va upp idag för ja spydde av smärtan i sidan så nu fick ja ngt nytt som gjorde att musklerna slappnar av tack de hjälpte mig att sova en stund.. nu har ja dock vaknat igen o smärtan e likadan..fick även en ångest attack på sjukan efter att de släppt ja kände väl i hela kroppen att de va nog lixom o fick me mig en stesolid hem så ja fick sova..tänker tyvärr inte ta den då ja har lergigan som ja kan ta om ja behöver få sova. Vill inte få medicin som ja måste sova på dagarna med...vill bara slippa ha jävla ont ngn gång ja går i taket...Stackars Robban han vet väl snart inte va han ska ta sig till riktigt.... ja känner allafall mkt tacksamhet mot ngra av mina vänner som alltid finns där i alla väder som lyssnar på mitt tjat för just nu e ja ssååååå less på detta o behöver få spy ur mig allt hela tiden...säkert skitjobbigt o lyssna men ja har dessa människor omkring mig. Sen har vi även Mamma o svärisarna o säkert J&J oxå de gör allt o lite till för oss... bara ringde svärfar imorse o fråga om Alice fick komma ner o de va ju inga som helst problem o samma me mamma men ja kom på att de ju tar en stund för henne att åka hit så ja tog de snabbare alternativet. Så tack alla ni som finns hela hela tiden.

Skulle så gärna följt me min familj ut till J&J idag men ja behövde verkligen sova så de får bli en annan gång tyvärr.

Ja måste få säga att ja tycker ja e väldigt ärlig o öppen i min blogg så ja hoppas verkligen nu att folk respekterar att inte ringa o tjata på mig om bebisen. Ja finns ju innan o efter oxå ja hör av mig när ja känner att ja orkar..
 


Kommentarer
Postat av: Virreh

Hoppas du blir bra snart gumman.. lider med dig verkligen.. hade själv en skit jobbig natt fyy fan säger jag.. är oxå less på detta nu!!! Orkar inge mer... Men ta hand om dig.. Kram

2009-08-01 @ 18:47:36
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Alexandra&Tyra

Usch och fy för att du ska må sädär!

Håller tummar att du snart mår bättre!

Kramis från oss!

2009-08-01 @ 22:29:53
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Therese

Tänkte faktiskt ringa idag o fråga hur du mår gumman...men nu vet jag att du inte mår nåt vidare :( hoppas eländet är över snart för dig min vän <3 Kram från Mig m. familj

2009-08-02 @ 13:16:13
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaa de är väldigt jobbigt, sjukt hur man sitter å väntar på att få ont, vill att nått ska hända någe tecken, men nej ingenting. Bebis verkar trivas därinne. =)

2009-08-02 @ 13:48:49
URL: http://javischt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0