rätt???

Ja jag undrar om ja får rätt i att bebis kommer imorrn=)???..Har legat hela långa natten me värkar i allt från 5-15 min mellan o de har gjort jävulskt ont kan ja medela... Nu på morgonen ringde ja hit mamma kl 5 eller va hon va =) kände mig nog mest liten i världen o ville ha mamma=)kan ju bli så=) Robban skjutsar ut Alice till landet=) o mor städar o donar=) ja har gjort allt för att ärkarna ska hoppa igång igen men nu e de bara ngn då o då=(..tråkigt trodde verkligen de va på G =) men vi får se ja kanske e på G ska ju på bedömning nu kl halv 11=) se om de hänt ngt inatt=) har de inte de då säger ja bara fy fan=) men men som sagt vi får se snart=)nä vila på soffan innan Robban hämtar mig=)

Kommentarer
Postat av: Virreh

Åh hoppas det har hänt nått nu för dig.. :) Håller tummarna!! Kram på dig!

2009-08-03 @ 10:31:03
URL: http://virrehvurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0