så dags då..

Nu har ja kollat förlossningen som vi filmade delar av=)hahahaha,...störd ja e verkligen=) hahaha...får ju garva när ja ser den=) jaja..ne e de avklarat=)hehe..slipper höra min röst igen när den e påverkad av lustgas hahah..inte kul ..
Men ja har fan glömt HUR jävla ont de faktiskt gjorde=) helt underbart fast iofs så har ja ju de 2 finaaste sessorna så de spelar ju ingen roll=) hoppas de går lika smidigt för alla som får bebis ...
Lillsess har haft en jobbig morgon så ja e inte så social idag... Ska ringa upp en person som ringt annars orkar ja inte ringa till ngn idag ..

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Idag kom mensen med besked vill jag lova..men kanske inte så konstigt när den är nästan 4 veckor sen...känner mig helt yr och illamående och önskar jag bara kunde ligga i sängen hela dagen. Men med min lilla vilde går det nog inget vidare så det är nog bara till att ta ett par alvedon och se glad ut :D Men vi hörs imorgon eller ikväll om jag inte tuppat av innan dess :) Kram

2009-08-07 @ 14:29:43
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0