smart ???

Skulle ner till banken o sätta in pengar ja ni läste rätt sätta In... Glömmer pengarna hemma fast ja kom ihåg mitt presentkort ja hade på hus no 4 =0 de går ut nu så ja va tvungen o hitta ngt för o utnyttja de.. hitta faktiskt 2 fina tavellister för 119 kr st o ja hade nästan de på presentkortet de fattades 16 kr.. inge tur där då exakt 16.50 hade ja i plånboken ..som sagt resten ligger hemma... hahaha...lite tur allafall..=0 Ja får la gå ner till banken imorrn o sätta in mina pengar istället.. 
Skulle nog ta tag i disken nu...värsta mkt ju..åh va ja längtar tills grannarna över flyttar vi ska ju få köpa deras bänkdiskmaskin billigt=0 eller ja får den av mamma i 2 års present=0 ska bli underbart o slippa stå me skiten sen.=0

En extra rad till min älskade Sambo som för övrigt inte läser min blogg men ja vill ändå tala om vilken bästingman han e 
Han e bäst på alla sätt som går älskar  honom nästan lika mkt som mina småsnuttar♥
I fredags när ja o Emma klev inannför vår dörr här hemma efter en tur på stan då hade han städat från golv till tak de va sssåååå fint.. idag då tvättar han för ja gillar inte källaren ja e så rädd för små utrymmen där de e mörkt..igår va han uppe me Lowa så ja fick chansen att slumra till på morgonen... Han e verkligen den bästa sambon o den bästa pappan i hela världen...
Fast om man kollar på hans familj så förstår man att de e så givmilda o underbart snälla som de e .. Hans föräldrar e de absolut bästa svärisarna i världen o hans bröder m respektive e oxå underbara. Säger inte att ja inte älskar min egen familj för de gör ja 
Alla vi har runt oss ställer jämt upp på alla sätt hela tiden vi e ssåå lyckligt lottade faktiskt vi kan inte klaga på ngt alls.

 Jaha nu har ja vart snäll idag oxå=0 ne de va faktiskt bara sanning rakt igenom.
Ne nu ska ja fixa disken o skura av golven=0

Kommentarer
Postat av: caroline

nemen hej vem e du...hehe...låter som du haft en bra dag idag förutom att pengarna vart glömda hemma hehe...massor av kramar till er från oss

2009-08-25 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0