Tack

Linda de där smset satt som en smäck=) precis va ja behövde nu..ja e ju verkligen inte mig själv känner ja men ja hoppas du o alla andra vänner förstår. Fast ja tror du om ngn förstår mig... De känns som att du nog inte kan komma närmare mig i livet efter förlossning o allt0)hahaha...tycker om dig o många andra kramar till er alla vänner ..e så otroligt glad över er...

En sak till som gjorde mig glad idag va när J&J va här..Alice ville kolla makkapakka o de bara satte sig vid henne o prata o greja =) ja fick då diska i lugn o ro=) helt underbart ja älskar när folk bara e me henne så ja kan göra ngt som e behövligt här hemma=) så tack till er oxå Alices favvosar=) o de vet ja att de e för igår när J hämta upp Robban för bärhjälp då sken hon upp som en sol=) Kunde ointe valt bättre gudfar till henne=)

Kommentarer
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Tack tack, stöttande ord behövs =) Jag har inte varit ett dugg nervös tidigare utan det har kommit nu, men samtidigt så är jag ko lugn för jag vet att det kommer gå jätte bra =) Ett steg i taget. Lite orolig inför andningen då jag alltid haft en förmåga att hålla andan när jag får ont men jag kommer ju få kläm på den också, killen kommer ju vara där och stötta och påminna samt Bm =) Som sagt tack. Kram

2009-08-14 @ 23:18:42
URL: http://dujagden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0