valet

o kvalet om ja kanske skulle va en sån nörd att ja tar me datorn till bb när förlossningen startat=) nej tror inte de för skulle ja skriva ut att ja fått så blir de säkert som sist 20 pers på rummet samtidigt o de kommer ja inte vilja denna gång. Nu kommer ja inte ha massa besök på bb faktiskt. 
Imorrn ska vi på bedömning igen o se hur de e där nere=) hahah...har haft en del värkar men säkert inga som gjort nytta men de märks imorrn så vi får se,. Världens bästa J&J tar Alice de timmar de tar för oss=) så snällt de va bara fråga o vi fick ett ja direkt inge problem=) jättemkt värt faktiskt. Imorrn em kommer min älskade mamma på besök=)  O eftersom hon läser här varje dag så kanske hon hoppar in på parfymaffären inne på Coop innan hon kommer o köper MEXX BLACK åt mig=) hahaha...skulle uppskattas rejält=)pusss mamma=)
Idag ska ja faktiskt packa bbväskan=) rotade fram lite kläder nya o gamla som ska me o en filt o lite sånt=) myspys.=) längtar efter min bebbe nu faktiskt=)kommer ju bli så tomt om dagarna när Fisen e på dagis igen=(hon ska ju gå 5 timmar 3 dagar i veckan nu o de e inge kul för mig men men de e ju bra om hon får lite rutiner....
nu la vår dator ner igen så alla bilder ja just lagt in försvann hoppas bästinggrannen har tid o lust o kolla datorn igen=)tur vi har M&Ms dator än=) underbara ni=)nä nu har ja haft 3 onda värkar på en kvart så nu blir de sängen.

Kommentarer
Postat av: caroline

hej vännen,får verkligen hoppas att de kommer igång snart så du börjar må lite bättre,fast de blir ju väldigt mycke tid i början med den nya goa bebben,men sen hoppas ja verkligen på att få träffa dej och dricka lite kaffe och barnen leka lite,bara att höra av dej vännen när du vill oavsett tid,jag ställer upp vad det än gäller,hoppas du vet det...massor av kramar till er från oss

2009-08-02 @ 23:56:02
Postat av: till carro

tack vännen vi vet=) sorry att ja e så dålig på att ringa lite mkt just nu... men ja hör av mig sen då ska vi dricka en jävla massa kaffe=) kramar

2009-08-02 @ 23:57:48
Postat av: Emma och Nova

Datorn dog säkert bara för att jag kom och förbannade den med mina närvaro ;) Verkar ju som om allt elektriskt går åt skogen bara kommer jag i närheten :D Hoppas er snälla granne kan fixa den åt er igen! Tack igen för den goda maten!!



Kram på dig så hörs vi imogon :)

2009-08-03 @ 01:54:07
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0