madrass....???

Fy fan får ja säga om de här me barns sömn...från att ha varit hur duktig som helst till att villa somna hos mamma eller pappa igen..fine ja kan gå me på att natta mitt barn naturligtvis men man måste stå i hennes rum me 12 kilo kloss som bara ska ligga i den ställning hon själv vill..de vore ju en sak om de gick o natta i vår säng så man slapp stå upp.... ne nu ska ja ringa mormin imorrn o se om hon har en madrass över så ska ja låna den o prova lägga henne på den på golvet för o sedan gå över på växasäng...ngra tips ngn???? va anonym om du vill men hjälp mej för ja blir snart galen på dessa jobbiga kvällar....

Kommentarer
Postat av: Michaela och Alva

Nemen GRATTIS :) Hoppas allt går bra ? När har du fått första BF ? Vad gammal är Alice ?



Kram MIChaela och ALva

2009-02-07 @ 23:45:04
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: therese

hej! ja du vad hände?? jag vet inte kul hade vi jämt iallafall! ledsen att säga det här men barn kommer i en sån där period när dom dummar sig vid nattningen,kommer ihåg att jag tröttnade på Anton o hällde ut alla hans leksaker i en stor hög på köksgolvet o satte honom mitt i den :D så här iefterhand kan jag inte annat än skratta åt det :D,men just då...då grät jag :D

2009-02-08 @ 00:23:53
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: therese

du kan väl adda mig på msn så kan vi tala lite? [email protected]

2009-02-08 @ 11:48:15
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0