Therese...

Fattar egentligen aldrig varför vi slutade umgås men de måste nog vart de största misstaget ja  har.... fy fan va roligt vi har de .. har fan inte skrattat så me ngn på många år... denna gången får vi inte sluta ses..=) mig blirru inte av me ja vet var du bor=)

Kom precis hem från T m familj nu o efter vägen fick ja av ngn anledning sladd på bilen o snurra ett  varv alltså,.. de gick bra om tur va fick inge möte men ja hade en bakom mig som va snäll nog o stanna o fråga hur de gick ja va alldeles i chock foick värsta paniken...fast de värsta e att de drog ju i bältet runt magen o de gör ont i magen... de kändes inte bra för bebben,... Robban tyckte ja skulle ringt han men mamma har ju bilen så han hade inte kunnat göra ngt allafall ... De gick ju bra som tur va .. nu ska ja fixa lite medans r slipar golv sen blir de Pizza mys hos Maria ikväll=)

Kommentarer
Postat av: therese

Gud va otäckt gumman!! Du måste vara rädd om dig,nu när jag äntligen har fått dig tillbaka vill jag inte mista dig igen!! ja shit!! ingen kan skratta så mycket som vi!!! så jävla kul har vi!! Kramkram

2009-02-28 @ 17:08:13
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Virreh

Men fyy.. villken tur att du klara dig o ta hand om magen nu =) ses nån dag? jag messar dig.. juste grattis till jobbet.. =)

2009-02-28 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0