snart

Har vi semester så vill vi leka me Alice=)

Så löd smset ja precis fick av Alices farbror=) tycker de e så underbart när folk tar initiativ=) Klart de får leka me Alice o känner ja Alice rätt så kommer hon ha de så skojigt me dem va de än hittar på=)

 .... Haft min underbara E hemma på kaffe o mat idag hon e ju hemma från götet en vecka nu=) idag kom ja även ihåg att apoteket stänger 6 så ja hann hämta ut min medicin. Kommer börja me en halv trots att de sagt en hel... Why??? jo ja gillar inte pillerknapring... tycker att man ska kunna ha kontroll över sin kropp... Ja e så rädd att ja ska bli dåsig ..visst medicinen e svag o bara för att ja ska få sova på natten när ångesten kommer men ändå... Ne tablettmissbruk e inget som tilltalar mig inte..fy för sånt sluta istället o kom på andra lösningar..jag har tex inte behövt ta "lyckopiller" sen ja blev gravid me Alice hittade andra banor som gjorde att ja kunde kontrollera sjukdomen till viss del.. Man BLIR BEROENDE av tamejf*n allt nu för tiden o de vill ja verkligen inte.... Smärta o ångest e ngt som gör att man blir missbrukare i mina ögon men man kan klara de även om man inte tror de..

Kommentarer
Postat av: Fia

BRA SOFIE! :)

2009-07-15 @ 20:21:26
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/
Postat av: emelie

Jaa, och det var såå härligt och träffa er igen =) Blir alldeles för långt mellan varven... Inte bra... Men snart är jag ju hemma "för gott"... eller för ett tag iaf, hehe...

2009-07-16 @ 16:19:49
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0