vilket liv..

Vi har. igår va ju min mamma här o hjälpte till me diverse saker o uppackning o gardiner. Sen ringde svärmor o fråga om hon fick ta me Alice till sin mamma ja självklart roligt för Fisen o slippa titta när vi greja=)
De tog sedan me henne hem för att idag e de på väg till eskilstuna djurpark=) pratade just me Ewa o Alice satt o dansa o sjöng me sin pippidocka=)som hon brukar=) goding unge=) mamma saknar men ja vet att hon har de så bra hon kan de e de som e sssåååå skönt när man ska lämna bort henne att hon e ssåå bra omhändertagen även om de handlar om att skicka me henne ut till sin Farbror & J där älskar hon att vara sen att hon får följa me J överallt e helt underbart. Känns inte som man kräver de utan att hon tar me sig A till stallet självmant o ut i skogen o greja oallt.... ne de känns sså bra me de människor vi har runt om oss... =) Igår hade vi trevligt fikabesök i nya vardagsrummet som dock inte  e helt klart men nästan nästan=) o Jättesnälla duktiga Joel fixade eluttaget i vårt sovrum som vi har väntat på att ngn ska fixa i över en månad=) tog 4 min ca...=) han vet va han pysslar me Joel=) Livet leker som sagt ja e så nöjd just nu=) eller ja kunde väl fått slippa smärtan i njuren men de lär  ju går över.. 2 veckor kvar ca.. mätaren på min blogg räknar fel så titta inte på den=)

Min mage har skjunkit rejält sista dagarna så den lille lägger sig tillrättta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0