åh va skönt..

bränt mig brutalt på axlarna idag=) skyll mig själv =) Vi hade familjedag på stranden underbart picnic o "bad".
Alice hade de gött imorrn ksa vi ta en fmtur till mammsen hon e ledig på em blirre kalas svärfar fyller år=) va nere en sväng idag o fika=)
Tvhyllan vi har som va brun e numera svart så den kommer passa kalas bra i vardagsrummet=) 2 småhyllor som ja haft bruna har nu blivit vita=) ska hängas upp i köket o ha massa massa plock på=) ne vi får se var de passar in men vitt e bättre än brunt alla fall lättare att ha i alla rum då=) fan va duktig ja vart idag ja har även målat listerna till vårt tak en 3 e gång idag så de e klara bara sätta upp sen=) underbart de händer massor .

Alice o Robban somna ifrån mig så ja ska väl ut o lapa i mig lite till av solen=) måste få lite snygg färg i ansiktet=)
Ja älskar o sola för ja blir verkligen som en babystjärt i ansiktet.. helt underbar hy får ja på somrarna=)

Kommentarer
Postat av: maria

Brännde mig också på axlarna idag... Men vad skönt det var vid stranden!

2009-06-25 @ 17:45:17
URL: http://lillaviggo.blogg.se/
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Hehe, nää, jobbar inte tilv timmar 8 timmar bara!

Men menade dock att först "jobbar" jag innan jag åker hemifrån + på PEC o sen när jag kommer hem !!



Linnéa är ju nästan som ett heltidsjobb, det bästa jobbe =) hehe

Söt dotter du har !!

Är du från kga, tyckte jag kände igen dig ?!

2009-06-25 @ 19:22:30
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Hehe ookej, men vad roligt med en till =)

Hur Gammal Är Alice då ?!



Joo jag trivs faktiskt bra, Men imorgon blir det nog tyvärr tack o hej för mig med där ifrån faktikst

Funkar inte då när dagis är stäng under 4 veckor i sommar o så har vi bara 1 bil o sambon behöver den till örebro..

Varför trivdes inte du ?! Du kanske hade varit där längre ?!

2009-06-25 @ 22:58:10
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Jaa precis..

Joo jag kände ocå att det var jobbigt o sitta o tjata o få typ nej tack hela tiden, tappade lusten helt faktiskt, så idag sllutade jag =)

Ska faktiskt bli underbart att vara hemma 4 veckor med Linnéa, mycket strandbesök =)

Joo, de öppnar ett nytt dagis, men vi ska ändå byta dagis i augusti, så jag känner inte att hon ska behöva vara på 3 dagis inomloppet på ett halv år, blir lite mkt för tösen..



Ookej, då skiljer det sig ju bara 4 månader typ mellan Linnéa och Alice =)

Har ni dagis till Alice, Vart isf ?!

Joo förstår att det blir skoj med en liten till =) så mysigt med de små, fast tycker nog att det är mycket roligare nu när hon börjar förstå så himla mycket mer och det händer nåt varje dag i utvecklingen =)

2009-06-26 @ 20:23:52
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Jaa precis !

Aha får hon vara där 5 dagar i veckan då oxå eller ?!

De skulle väl göra om det där helt väl, 3 dagar 5 timmar istället..

Finns ju både för och nackdelar för de!

Joo, men samtidigt kan det ju vara skönt för dig och och ta det lugnt i början o ro om bäbisen, är nog en stor omställning o bli 2-barnsmamma.

Linnéa super trivs gör bra på dagis oxå, hoppas hon kommer trivas på det nya dagis med !!

A, vart bor ni då?!

Ni vet inte vad bäbis är för kön ?

Har du mått bra under graviditeten då?! Kan tänka mig att det är mycket med ett barn + en stor mage ! hehe

2009-06-27 @ 09:19:24
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Glömde skriva att Sandra är min chef,

Mn vi hade simon och beraa under kursen !

2009-06-27 @ 09:20:08
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0