allsssååå....

Jag o Robban genom förkylda...mig hörs de inte mkt på har mest skitont i halsen.. Han kom hem halv5 inatt..då hade han vart vaken 24 timmar o 20 av de timmarna jobbat..ja jobbade 8 timmar o vi tjänar lika mkt pengar,....så jävla sjukt...Va upp till mamma en sväng idag ...skulle förbi stan o köpa salva till mina äckliga utslag ja fått på händerna..antar de beror på grav men men... Alice sov hela natten inatt..3 vaknade ja o va tvungen o gå in o kolla så hon andades...de gjorde hon... =) Va sjukt orolig för Robban att han skulle köra så långt själv...ingen jävel som kan fixa så ngn annan får köra ibland..allt ska hänga på han jämt....


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! jag är oxå jätteförkyld o har fått utslag...o jag är INTE gravid så tror det kom med förkylningen :S vi måste ses när vi blir friska,saknar ju dig o lillskruttan ;) Kram

2009-03-29 @ 09:09:06
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0